Adam ikut maklong

Adam ikut maklong | Nasib adam nak dengan paklong dengan maklong dia, so kalau nak bawa pergi jalan-jalan pun dia tak kisah. Setiap kali keluar dengan adam, maklong akan snap gambar-gambar bersama untuk simpanan maklong. Nanti bila adam dah besar nanti, adam boleh tengok dan adam akan tahu betapa maklong sayang sangat dekat adam. 


Berapa banyak kali snap gambar dengan adam nie, ada yang tengok camre ada yang buat tak tahu je..hihihi..sori la adam, maklong memang suka selfie..hihihi.. Tahun depan adam ikut maklong pergi raya la nak?kita collect duit raya banyak²... LOve adam..♥

4 comments:

  1. alaa comelnyaa. betul tu , suka snap gambar bebanyak so dorang boleh tengok balik bila dah besar. hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...