17 June, 2016

Viral : Pau Cendawan

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Viral : Pau Cendawan | Sebelum nie yang biasa makan pau berinti ayam ke kaya ke tapi ramadhan kali ni ada kelainan paunya. Dah viral dah pun pasal pau berbentuk cendawan memang nampak seperti cendawan betul,tapi dia pau..menarikkan..

Pau cendawan nie boleh di beli di Bazaar Ramadhan Putrajaya, menurut kata kawan² nieyl kalau nak beli kena cepat kalau tak..habis..sebab memang ramai orang beli..so,yang mana sekitar putrajaya tu boleh la try..




  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

9 comments:

  1. unik dan menariklah Nieyl. Mesti sedapkan kalau dah ramai orang pergi membeli :)

    ReplyDelete
  2. Eh... menariklah Nieyl.
    Tempat kakak tak nampak lagilah.

    ReplyDelete
  3. nampak menarik...inti ape ni kak? cendawan ke?

    ReplyDelete
  4. menarik! Tengok pun da nampak sedap ni kak.. =) Hehehe

    ReplyDelete
  5. KAN MAIN KREATIF CAARA MKN ORG LA NI YA...SENTIASA ADA MENU BARU

    ReplyDelete
  6. http://www.bondezaidalifah.com/2016/06/resipi-pau-cendawan-yang-viral-tu.html

    Bonde ada share resipi selamat mencuba!

    ReplyDelete
  7. sekali tengok betul+ macam cendawan hhihi sedap tak?

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)