15 June, 2011

|apa?eksiden?|

Tali persahabatan yang kuat...
Lunch hour td aku dpt berita yang mengejutkan aku...
Sehingga mengalirkan air mata aku ke bumi...

Sahabat aku..
Eksiden..
Dah aku di beritahu...
Yang die hanya de 50-50

Aku tanpa fikir panjang..
Aku terus minx keluar awal dr opis..
Bergegas untuk ke hospital..
Sampai sane..

Ade lg beberapa kwn2 aku dah sampai...
Sedara mara...
Aku ngan kawan2 rapat die...
Sedara mara..ayah die..
Terpakse tunggu dengan lama nyer..

Sbb keadaan die blm stabil..
Dan buat beberapa pembedahan..
Dlm kol6.30 bru die dibawa ke luar..
Dan di tempat kan di ICU...

Doktor ckp..buat mase nie..
Die dah stabil..
Hanya aku mampu panjatkan kesyukuran kpd Allah...
Alhamdulillah...
Skrg nie..ape yg mampu kita buat adalah berdoa pd yg Esa..
Sembuhkan lah die dengan cepat...
Supaya die blh menatap wajah ayah..adik2 die..
Yg penting isteri die yg bru berbadan dua...
Insya'allah..esok atau jumaat aku akan melawat die skali lg...
p/s::pengantin tuh la kawan aku yg eksiden tuh..
Doakan die cpt sembuh yea...amin...

2 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)