27 March, 2011

|Selamat Tinggal POOHku|

Sejak zaman sekolah lg..
Aku suke sgt ngan patung POOH..
Bkn kate patung..cawan..buku..
Semua nyer POOH..

Pernah satu ketika dlu..
Birthday aku..klu x silap ke-17..
Helmi (..xbf skrg nie..)
Dia anta 1 kotak besar..
Dlm tu sume patung POOH..

Hehehe..masih de lg dlm simpann..
Bler terpandang POOH tu..
Mula la otak nie...
And hari nie aku kemas barang..
Tok pindah..

Aku ternampak patung2 tu..
Aku terfikir..
APe kah aku harus bawa bersama aku..
patung2 pemberian nyer..
Sehingga kini masih bermain di fikiran..
Sama ade nak buang or simpan..

Buang jer..( kata ati..jgn syg..kenangan tu..)
Simpan jer la..( kata ati..ko simpan..ape ko dpt..?)
Bakar jer.. (kata ati..bakar?menarik..)
bye..bye POOH ku syg..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)