21 March, 2011

|busy tahap max|

Niat tu mmg dah de dah pagi td..
Nak wat n3 psl aktiviti cuti..
Tapi ape kan daya..
Kita hanya mampu menrancang..
Tuhan yang menentukan..

Ditakdirkan aku begitu busy dr jam 9.30 pagi..
Sehingga 6.30 petang..
Even nak lunch tadi pun..
Memang dah xde selera sgt..

Arini aku kena wat brocher tok pameran esok ari..
Benda nie mmg btl2 last minit..
Tapi x pela..name pun keje kan..
Aku dibayar gaji tok wat keje..
So,walaupun hakikatnyer...
Agak susah gak nak wat brocher nie..

Sebab kena ade idea nak wat design mcner..
aku stop wat brocher..
sebab 2.30 aku de meeting..
After meeting aku terus smbg abis dlm kol6.15 cmtu la..
Smpai umah jer dlm kol6.30..

Fuh!arini lah yg aku rase btl2 penat n stress..huhu..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)