14 March, 2011

|Bila tiada idea|

Dah kol11..1 n3 pun aku x buat lg..
Ish..nape nie semakin malas nie..
Aku bkn mlas la..
Entah nape..sejak akhir2 nie..
Aku rase len ckit..

Len yang mcm mana ek..
Nak ckp pun x taw(mmg la sbb aku menaip)
Pernah tak sesuatu mase tu..
korang rasa mcm xde idea nak buat n3?
Yela..xkan nak cter benda2 yg same kan..
huhuu..mesti nak sesuatau yg bru kan..

Pernah la sekali  tu..
Aku btl2 xde idea lgsg nak di jadikan n3..
Sampai aku tertidur tok dapat kan idea..
last2..bkn idea yg aku dtg..lena yang aku dpt..hahahah

2 comments:

  1. hye..nice blog..
    bukan senang kan nk buat
    new en3..
    tp kalo snap pic sure keluar
    idea ;)

    ReplyDelete
  2. hehehe..itula,klu blh xnak la isi blog tu same jer kan..nanti org mesti boring n bosan baca..tp bt blog nie pada asalnyer tok diri sendiri..tp Alhamdulillah..de gak yg sudi bace..=)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)