11 February, 2011

Rosak mood aku

Morning~
Dari pagi aku kelihatan ceria jer..
Tapi de orang telah merokkan mood aku pagi nie..
x yah la aku ckp siapa kan..
Ade org mengata aku..(jumaat2 nie br la nak mengata kan)
Bgs!buat la pahala byk2!..
Padahal aku x kacau org pun..

pelik la aku..
Ade orang ckp aku xde keje???
Eee..agak2 ar..nak ckp tu...
Time xde keje..mmg aku xde keje kan..
Kalau keje aku tu melambak2..
Nape x heboh ckp aku nie banyak keje..

Ape la yang die iri ati sgt ngan aku entah!..
Nie aku de keje nie..nape x ckp ngan aku cmnie..
"de orang ckp nieyla banyak keje"
kan best klu ckp cmtu kan..
Ati pun x sakit..huhuhu..

Xpe2..aku leh control marah aku lg nie..
Masih mampu tersenyum lagi nie..=)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)