20 January, 2011

Rutin sebelum tido..

Biase nyer sebelum tido korang wat ape?
Basuh muke..makan..mandi..
Maksud aku tu,sebelum lelap kan mate..
Kalau aku..hehehe..
Aku suke berangan..hehehe..
Kalau x berangan nie,xleh nak lelapkan mate ar..
hehehe..

Aku suke berangan jadi puteri raja..


Hehe..entah nape aku suke sgt puteri raja..
Bkn tu jer..dah la aku jd puteri raja..
De business sendiri..
Villa sendiri..
Pastu siap berkawan ngan awal lg..
Hahah..aku mmg minat kat awal...
awal Ashaari..
Hahaha,,,kelakar la..

Itu sebelum tdo..
Kang dlm tdo..mimpi entah ape2 entah..
hehehe..lari dr tpoik yg aku angan2 kan..
Actually,x salah klu berangan..
X luak ape2 pun kan..hehe

Janji happy..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)