30 December, 2010

setiap minit..setiap saat..

Wah..rata2 blog yg aku singgah..
Sume cter psl azam tahun baru..
mcm2 azam de..

Biase la manusia..
Ingin lakulan sesuatu yg lebih baik..
Pada masa akan dtg..
Termasuklah aku..
Aku pun nak yg terbaik dlm hidup nie..
Azam nie sbnrnyer x perlu tunggu tahun baru pun..
Bak kate imam muda asyraf td..
Setiap minit..setiap saat..kita blh berazam..

wlaubagaimanapun,sume tu atas diri sndr..
Ok..berbalik pada azam td..
Tahun depan adalah tahun agak penting gak..
dlm hidup aku nie..

Aku kena turun kan berat badan aku..
skurang2nyer 20kg..
sblm aku bertunang..
So,aku klu blh nak cube xnak makan nasik..
dalam sebulan..(blh ke)..hahaha..
entahla..nak try tgk..
klu mampu teruskan..
Klu x mampu..jgn teruskan..

Selain tu..
aku nak carik keje yg tetap..
dalam mase setahun nie..
Harap2 2 azam aku nie..
Tercapai..=)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)