21 December, 2010

rezeki mak arini

Wah2..terasa kenyang btl makan arini..
sampai skg masih terasa kenyang nyer..
Hehehe..Arini mejoriti kwn2..
Dr sektor aku..
Konvoi..makan kat kedai mak aku..

hehehe..rezeki mak..
Arini leh tahan gak la rmai..
Nasib baik la kteorg smpai awal ckit..
Sbb kedai mak nie klu tengah ari..
X cukup kerusi meja..

Ingat lg x..Aku ckp psl game show?
Hehehe...td dah dapat idea dah..
Kteorg nak wat game BINGO..
Hehehe..by group..
Hehehe..kte tgk siapa yg menang..
Game show : 31/12/2010

2 comments:

  1. game tuk assembly k?? hahaha nk bocorkan.. ko da wat aku lapar la.. huuuuu

    ReplyDelete
  2. HAHAHA..jgn ar..hehehe..ko lapa ker?ish2..ko tu dah dekat dtg ar kedai aku...hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)