27 December, 2010

Pukul4..

Tergerak ati aku nak call ayah aku..
Bukan ape..aku takut ayah aku mrh bler aku taye nanti..
tapi aku call gak..taye ape2 berita..
Aku blh tarik nafas lega sekejap..
Ayah ckp pukul 4 nanti baru jumpe..
Face to face ngan budak yg wat report tu..

Polis panggil budak tu..
tok disoal siasat balik..
Dan buat kesimpulan..
Same ade nak tutup kes ataupun teruskan..

Klu budak tu nak teruskan..
Bermakner harapan adik tok jadi tentera hancur..
Tapi klu budak tu setuju tutup kes..
Alhamdulillah..mase depan adik terjamin..

Walau ape pun..
Kena tunggu ptg nie..
Aku nie pun dah sakit gler kepala..
berdenyut2..
Balik nie nak g cuci rambut kat kedai..
hehehe..stress...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)