21 December, 2010

Malam-malam nie..

Malam-malam nie,terasa sungguh segar..
Otak pun cepat jer dpt idea nak wat n3..
Mcm biase la rutin harian aku..
Balik keje..pas mandi,solat n makan..
Mengadap laptop..(itu dlu)
Skrg nie mengadap computer..(mahirkan lagi taip dgn laju)

Selalunyer klu on jer Pc or laptop..
Aku terus akan on9 fb..
Entah ape yg best nyer entah..
Hehehe..
Padahal mengadap jer benda tu..
Itu dlu ar..skrg nie bler da selalu sgt bukak fb nie..
Lame2 dah bosan la..

Same la cm myspace,Friendster,twiter..
Yg x membosan kan aku adalah blog..
Sbb blog nie blh berubah mengikut keadaan kte..
Pastu kita leh ubah ape2 yg kita suke..
hehehe..dah blog gak membantu aku drpd kesunyian..

Mcm skrg nie la..
Tgh bosan..sunyi..
Tak tahu nak buat ape..
Aku merepek lah kat blog nie..
Janji aku x sakitkan ati sape2..
Betul tak?

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)