24 December, 2010

arrrggghhh...

Slmt petang..
Klu korang yg bace blog nie..
Mesti perasaan..
Mood aku 2 3 arini kan..
Angin jer kan..
Siapa la yg nak angin,marah2 nie kan..

Aku pun x nak..
Aku susah payah manage sume..
Bler nak double comfirm..
Blh plak kate tak sure lagi la..
Aritu kate ok..
Nasib baik la aku x booking tiket ke tempat ke ape..
Eee...(tarik nafas..sabar...)

Tu satu kes..
Nie de plak nak bawak BF ngan GF .
Aduh..relax ar weh..
Kita nak jumpe tok hepi2 ngan kawan2 yg dah lame x jumpe..

Nie klu bwak BG or GF..
for sure la terbatas korang nak hepi2 ngan kawan2 kan..
Dok menghadap 24jam muke Gf or bf....
nie..yg aku paling x leh terima..
Dieorg kate BF ngan GF masing2 xleh nak berenggang..
Aduh..ape la mslh nyer..bkn korang dok satu umah pun..

Tak faham aku la..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)