15 October, 2010

Tak Puas Nak Bermesra~~

Tak puas nak bermesra?(tajuk len mcm plak)
Ha...jgn pk len taw...
Nie nak cter psl mlm td...
Br pd berita tentang peninggalan kawan baru aku..
Kalau tak silap..
Aku kenal rapat (ckit2 jer)..
Mase masing2 de blog nie..
Sbb aku nie peminat blog die..
Smlm die bgtaw yang die kena kuar dari tempat keje skrg nie..
Sama tempat ngan aku keje skrg..
Bkn kena halau yer kawan2..
Die dpt keje kat tempat baru..

Dibah...oh...Dibah...
Tabah lah menghadapi segala2 dugaan..
Selepas bergelar isteri yer...
Ala...die dpt tempat baru pun x jauh...
Area putrajaya jugak...(suspen jer)
Igt jauh mane la tadi..
All The best Dibah..(Cerita Cinta Impian Ku)
*Aku pun akan menyusul pada bulan Disember nanti..(sedih)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)